مصاحبه آرشیو خبر ها
مسئله روی یکی دو میلیون نیست

مسئله روی یکی دو میلیون نیست

صحبت های زیادی در مورد فروش دیبالا در پایان فصل به گوش می رسد و تیم های زیادی در سطح فوتبال اروپا به دنبال خرید این بازیکن ارزشمند و توانمند هستد اما یووه برنامه های زیادی برای وی دارد.

در همین رابطه مدیر نقل و انتقالات تیم یوونتوس گفت: " دیبالا؟ تصمیم ما برای دیبالا کاملا اندیشمندانه بود.ما می دانستیم که یک استعداد را زیر نظر گرفته ایم ، پتانسیل بالقوه ایکه به صورت بالفعل درامده است.ولی وقتی شما روی یک نفر قمار می کنید ، مسئله یکی دومیلیون کمتر یا بیشتر نیست. بلکه مسئله این است که ان فرد پیش شرط های تبدیل شدن به یک بازیکن خوب را داشته باشد."

وی در ادامه به نراتزوی اشاره کرد و گفت: "اینتر هنوز شانس اول قهرمانی است و انها تیمی هستند که می توانند با کمترین تلاش نتیجه را حفظ کنند."

"فکر می کنم نتایج اولیه ی تیم هرگر نمی تواند باشگاه را مجبور به تصمیمی مبنی بر اخراج مربی کند. شما وقتی تصمیم به اخراج مربی می گیرید که عناصر هماهنگی بین مربی و تیم دیگر وجود نداشته باشد. هیچ نوع شکی در این مورد وجود نداشت ، پس هیچ وقت زیر سوال بردن مربی به ذهنمان هم خطور نکرد. شوخ طبعی الگری و کنایه هایی که می زند کاملا برایش مناسب است. به عنوان یک مربی او بسیار حرفه ایست و با آرامش و خونسردی اش توانست نتایجی که یووه قبلا می گرفت را برگرداند."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: